het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zaterdag 19 september 2009

Ga naar beneden

zaterdag 19 september 2009 Empty zaterdag 19 september 2009

Bericht  liseke za dec 18, 2010 3:05 pm

ik ben om 8u15 wakker geworden en heb een half flesje pap gedronken. dan heb ik wat zitten spelen in mijn babysit. ik ga straks naar de apotheker met mama, want ik heb een neusverkoudheid.
11u30 heb ik patatjes gegeten met worteltjes, ben heel flink geweest ,heb alles opgegeten en een beetje gedronken. flink hè! dan heb ik een beetje zitten spelen in mijn babysit. straks ga ik met mama en papa boodschappen doen.wat ga ik genieten van de zon! ik ben in slaapgevallen om 12u30.iets voor we terug thuiswaren werd ik wakker.mama heeft dan om 14u50 mijn fruitpapje klaargemaakt.
15uur fruitpap: appel,banaan,koeken. heb terug alles opgegeten. dan heeft mama mij in mijn park gelegd.ik begon te spelen en te vertellen.maar opeens begon ik te wenen en bleef wenen, ik was moe, maar kon niet in slaap vallen.mama heeft mij in mijn stoeltje gezet en heeft me drinken gegeven.
terwijl ik dronk ben ik uiteindelijk in slaap gevallen. heb 3 uren lang geslapen.toen ik wakker werd heeft mama mij gewassen in mijn badje.
20uur heb ik mijn flesje leeg gedronken. dan heeft mama mijn stoeltje in mijn park gezet. ik heb zitten spelen en naar tv gekeken.
ik ben om 21uur in slaap gevallen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum