het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WOENSDAG 9 DECEMBER

Ga naar beneden

WOENSDAG 9 DECEMBER  Empty WOENSDAG 9 DECEMBER

Bericht  liseke za dec 18, 2010 6:28 pm

we zijn om 8u00 opgestaan. mama heeft mijn flesje papa gemaakt, ik heb 130cc vanille-rijstpap gedronken. dan heb ik wat zitten spelen in mijn stoeltje.om 8u45 heeft mama mijn pamperke verschoond, ik heb kaka gedaan , en mijn kleertjes aangedaan.dan heb ik zitten spelen in mijn stoeltje.
om 9u40 heeft mama ons klaargemaakt en we zijn vertrokken naar linda.
ik heb leuk gespeeld op de grond.ik schoof mezelf iedere keer van de matras.
11u00 luch : patatjes met courgette en biefstuk, alles op! een beetje gedronken.
12u00 slapen.
14u00 wakker, ik heb op mijn buik geslapen!
kaka gedaan, spelen en rollen.
15u00 fruitpap: appel banaan mandarijn en koek, alles bijna op en alles er weer uit!een beetje water gedronken en rusten in de relax.als't mij beu is, speel op de mat. ik duw mijn poep omhoog en steun op mijn handjes, steunend naar rune te kijken.hij haalt van alle soorten speelgoed uit de bak. wacht maar ik ga dat ook allemaal kunnen! t'zal niet lang meer duren.straks komt mijn mama mij halen. ze is vroeger begonnen om vroeger te kunnen stoppen.om bij mij te zijn.maar ja , die bussen he!!!
mama is mij komen halen om 16u40, na vijf minuten was ik al naar dromenland. toen we thuis kwamen was papa er al. rond 18u15 was ik wakker. mama en papa zijn om boodschappen geweest, en ik ben bij mijn grote broer gebleven.
om 20u00 heb ik 135cc pap gedronken en om 20u30 heeft papa mijn pamperke verschoond, want ik had kaka gedaan.dan heb ik zitten babbelen en neuten in mijn stoeltje.mama heeft mij wat kamillethee gegeven.ik ben om 22u30 naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum