het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ZONDAG 29 NOVEMBER 2009

Ga naar beneden

ZONDAG 29 NOVEMBER 2009 Empty ZONDAG 29 NOVEMBER 2009

Bericht  liseke za dec 18, 2010 6:13 pm

ik ben om 7u45 opgestaan, om 8u00 heb ik 125cc pap gedronken met 5 granen.dan heb ik wat zitten spelen in mijn stoeltje.om 8u50 ben ik in slaap gevallen tot 9u25.ik heb kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond.dan heb ik verder zitten spelen in mijn stoeltje en heb zitten neuten.mama heeft mij fruitthee gegeven,heb 45cc gedronken.
ik bleef maar neuten,mama heeft me wat in mijn park gelegd.om 11u30 heeft mama geprobeerd om mij patatjes te geven,maar na een paar schepjes en wat thee te drinken,ben ik in slaap gevallen. van 11u45 tot 12u50.mama moest mij wakker maken ,om mij klaar te maken.want we gaan bij meme,mijn nicht nikki verjaart vandaag en er is een feestje.
15u00 : opvolgmelk met 5 granen en banaan,150cc gedronken.dan heeft mama mijn pamperke verschoond en dan heb ik zittenspelen.om 17u15 heeft mama ons klaargemaakt en zijn met papa vertrokken naar huis.ik ben onmiddellijk in slaap gevallen.thuis gekomen rond 18u30 sliep ik nog.heb geslapen tot 20u00.dan heeft mama mijn pyama aangedaan en mij mijn flesje pap gegeven.om 20u15 heb ik 55cc chockindermeel gedronken.k'heb niet veel honger.ik heb zitten spelen in mijn stoeltje.om 21u30 heb ik 80cc fruitthee gedronken. heb niet zoveel gegeten vandaag. ik ben om 23u00 naar dromenland gegaan
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum