het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DONDERDAG 15 APRIL 2010

Ga naar beneden

DONDERDAG 15 APRIL 2010 Empty DONDERDAG 15 APRIL 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 1:09 pm

om 7u40 zijn mama en ik opgestaan. mama heeft mijn flesje klaargemaakt en opgewarmd. om 8u00 heb ik 130cc vanille-rijstpap gedronken. dan heb ik wat in mijn stoeltje gezeten.
om 8u30 zijn we vertrokken naar linda.
leuke morgen gehad.
11u00 : lunch : patatjes met courgette, tomaat en biefstuk. alles flink opgesmuld en veel water gedronken.
12: slapen.
14u00: wakker.
verse pamperen even later kaka gedaan.
om 15u00 was mama er juist. het was tijd voor de fruitpap : banaan,appel, appelsien, koek, alles op.
mama wou mij de fruitpap geven, maar ik wilde dat linda het mij gaf.
na mijn fruitpap heb ik wat water gedronken. rond 16u00 heeft mama me klaargemaakt en mij in mijn buggy gestopt. na tien minuten viel ik al in slaap, heb een half uurtje geslapen. toen we thuis waren om 17u10 was ik wakker. mama heeft mij uit de buggy haalt er mijn schoentjes uitgedaan en mijn pamperke verschoond. mama heeft mij een flesje kamillethee gemaakt. ik heb om 17u20, 70cc gedronken . dan wat gespeeld in mijn park. om 18u00 heb ik nog eens 60cc fruitthee gedronken en mama heeft mij dan in mijn park gezet.waar ik mooi heb zitten en staan spelen , babbelen en lachen en naar tv gekeken..
om 19u15 had ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en heb dan verder gespeeld.om 21u00 ben ik in mijn park in slaap gevallen, heb geslapen tot 22u00. ik had het zeer warm, mama heeft mijn koorts genomen, ik heb 38,8. papa heeft mij siroop gegeven tegen de koorts. eten wou ik niet, ik heb 20cc fruitthee gedronken.
en ben opnieuw in slaap gevallen in mijn eetstoel rond 23u00. om 23u30 heeft papa mij boven in mijn bedje weest leggen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum