het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

VRIJDAG 5 MAART 2010

Ga naar beneden

VRIJDAG 5 MAART 2010 Empty VRIJDAG 5 MAART 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 10:48 am

we zijn om 9u00 opgestaan.mama heeft een berichtje naar linda gestuurd, dat ik niet kom vandaag.ik had enorm last van mijn eerste tandje die er door komt. we hebben deze week niet veel geslapen.mama heeft mijn flesje klaargemaakt, ik heb 150cc vanille-rijstpap gedronken. dan heeft mama ons kleertjes aangedaan en ons klaargemaakt om naar de apotheker te gaan. ik heb een gel gekregen om aan mijn tandvlees te wrijven en suppo's voor de koorts. mijn poepje ligt ook weer open, dat heeft ook te maken met mijn tandje. dan heeft mama mijn pamperke verschoond, ik had kaka gedaan en speciale zalf aan mijn poepke gedaan. dan heb ik wat gespeeld in mijn park, maar vooral neuten. om 11u30 heeft mama fruitthee gemaakt voor mij, ik heb 20cc gedronken en ben om 11u10 ben ik naar dromenland gegaan.heb geslapen tot 13u30.
13u45 140gr patatjes ,tongfilet en lentegroente en dille en 30cc fruitthee gedronken.dan verder gespeeld in mijn park.mama heeft dan mijn tandvlees ingewreven tegen de pijn.rond 15u00 10cc fruitthee gedronken.16u45 opvolgmelk met granen en banaan, 120cc gedronken en ben om 17u05 in slaap gevallen in mijn eetstoel.mama heeft mij stilletjes in mijn park gelegd, heb een uurtje geslapen. dan heeft mama mijn pamperke verschoond, k'had kaka gedaan.dan heb ik een betterfoodkoek opgesmuld en dan verder gespeeld in mijn park.om 21u00 heeft mama mijn pyama aangedaan.om 21u45 heb ik 180cc nutrilon2 en vanille-rijstpoeder gedronken en dan heeft mama terug mijn tandsvlees ingewreven met speciale gel.dan heb ik nog wat gespeeld in mijn park.om 22u30 heb ik 100cc kamillethee gedronken en ben om 22u45 naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum