het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

VRIJDAG 22 JANUARI 2010

Ga naar beneden

VRIJDAG 22 JANUARI 2010 Empty VRIJDAG 22 JANUARI 2010

Bericht  liseke za dec 18, 2010 8:19 pm

we zijn om 9u00 opgestaan, mama is ook ziek.
9u15 140cc vanille-rijstpap gedronken,mama heeft mij mijn antibioticasiroop gegeven en mijn pamperke verschoond en mijn kleertjes aangedaan.dan heeft mama mij in mijn park gelegd. ik heb liggen spelen en rollen in mijn park, met mijn poep omhoog. om 11u00 begon ik te neuten, mama heeft mij op haar schoot genomen en ben zo op mama haar schoot in slaap gevallen.mama heeft mij stilletjes in mijn park gelegd.heb een half uurtje geslapen, dan wat in mijn stoeltje gezeten.heb 20cc exotische drank gedronken. dan heeft mama ons klaargemaakt en we zijn met papa achter boodschappen geweest.papa was vroeg thuis van zijn werk vandaag. onderweg in het naar huis komen, rond 13u15 ben ik in slaap gevallen in mijn buggy.heb geslapen tot 14u00 dan heeft mama mijn pamperke verschoond.14u10 patatjes met wortelen en prinsessen en kip,140gr +50cc exotische drank.dan heb ik gespeeld in mijn park.om 14u45 had ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond, dan heb ik verder gespeeld in mijn aprk.om 15u45 heb ik 40cc exotische thee gedronken en verder gespeeld in mijn park en dan gespeeld in mijn eetstoel.17u00 2x100gr petite bledi rode vruchten, mmm lekker dat dat was, alles lekker opgesmuld. dan nog wat gespeeld in mijn eetstoel, dan in mijn babysiten terug in mijn eetstoel.
17u45 50cc exotische drank gedronken en 30cc roos veece.mama heeft mij een betterfoodkoek gegeven 1/4.rond 19u00 begon ik te wenen en te wenen.mama heeft mijn pamperke verschoond, mijn pyama aangedaan en mijn neus uitgekuisd en ik bleef maar wenen. mama heeft mij op haar schoot genomen en ben binnen de vijf minuten in slaap gevallen. mama heeft mij stilletjes in mijn park gelegd, heb een half uurtje geslapen. dan heb ik in mijn eetstoeltje gespeeld.
21u45 nutrilon 2 +vanille-rijstpoeder, 70cc en dan heeft papa mijn naus gedaan en mijn antibiotica siroop gegeven, en dan heb ik gespeeld in mijn aprk. ik heb mij alleen op mijn poep kunnen zetten, maar nog niet te lang.22u00 50cc nutrilon2+vanille-rijstpoeder, dan wat in mijn park gespeeld en dan nog wat op mijn poep gezeten bij mama in de grote zetel.om 23u00 heeft mama mijn pamperke verschoond.ik heb 10cc roos veece gedronken en ben aldrinkend in slaap gevallen in mijn babysit.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum