het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DONDERDAG 21 JANUARI 2010

Ga naar beneden

DONDERDAG 21 JANUARI 2010 Empty DONDERDAG 21 JANUARI 2010

Bericht  liseke za dec 18, 2010 8:19 pm

k heb deze nacht goed doorgeslapen.ik heb liggen spelen in mijn bedje.om 9u30 zijn mama en ik opgestaan.mama heeft mijn flesje klaargemaakt. 10u00 130cc vanille rijstpap gedronken.mama heeft dan mijn antibiotica siroop gegeven, en mijn pamperke verschoond en mijn neusdruppels gegeven.dan heb ik wat in mijn stoeltje zitten spelen en dan in mijn aprk. om 12u00 had ik kaka gedaan.mama heeft mijn pamperke verschoond.dan heb ik nog wat gespeeld in mijn park.
12u30 aardappelen, wortelen en kip, 90gr en 100cc exotische drank gedronken, dan nog wat gespeeld in mijn eetstoel.
13u00 had ik weer kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond.dan heb ik gespeeld in mijn park.ik heb 1 minuut alleen op mijn poep gezeten in mijn park.mama had mij op mijn poep gezet.
om 12u50 begon ik te wenen.mama heeft mij bij haar op schoot genomen en wat thee gegeven, heb 30cc gedronken en ben om 14u00 naar dromenland gegaan, op mama haar schoot.mama heeft mij stilletjes in mijn park gelrgd.
om 15u30 was ik wakker, heb nog wat gespeeld in mijn park.mama heeft mijn pamperke verschoond en neusdruppeltjes in mijn neus gedaan.16u00 140cc opvolgmelk+granen en banaan.dan heb ik gespeeld in mijn babysit en dan liggen spelen in mijn park. en dan wat in mijn eetstoeltje.18u00 100cc opvolgmelk+granen en banaan.om 18u05 ben ik naar dromenland gegaan in mijn babysit. dan gespeeld in mijn aprk.om 20u00 heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn pyama aangedaan.en ik heb 60cc fruitthee gedronken.dan heb ik verder gespeeld in mijn park. om 22u00 heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt.om 22u15, 120cc nutrilon+5 granen poeder.
om 22u30 ben ik naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum