het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WOENSDAG 20 JANUARI 2010

Ga naar beneden

WOENSDAG 20 JANUARI 2010 Empty WOENSDAG 20 JANUARI 2010

Bericht  liseke za dec 18, 2010 8:18 pm

vandaag is papa jarig!!!
het is nu 0u10 en ik word weer alwenend wakker.mama probeert mij te troosten,maar het helpt niet. mama heeft me bij haar en papa in het grote bed gelegd.en ben na een half uurtje in slaap gevallen.om 2u30 werd ik weer alwenend wakker, en bleef maar wenen en wenen.mama is met mij naar beneden gegaan.zodat papa nog wat kon slapen, want hij moet om 4u30 op, om te gaan werken.mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje pap gewarmd.om 2u45 heb ik 150cc vanille-rijstpap gedronken.ik heb dan in mijn stoeltje zitten spelen.om 3u30 heeft mama mij wat fruitthee gegeven, ik heb 20cc gedronken en ben dan om 3u40 eindelijk weer in slaap gevallen. mama heeft mijn babysit in mijn aprk gezet.zodat ik daar kon verder slapen,anders maak ik papa weer wakker he! om 8u00 was ik wakker.mama heeft mijn pamperke verschoond.om 8u15 , ik had kaka gedaan, en mama heeft mij een perdolan suppo opgestoken ik had wat koorts.mama heeft mijn druppeltjes in mijn neus gedaan.dan heeft mama mijn flesje pap klaargemaakt en opgewarmd.8u30 nutrilon2+rijst-vanillepoeder, 90cc uitgedronken.dan heeft mama mijn antibiotica siroop gegeven.dan heb ik in mijn abaysit gezeten.om 10u45 ben ik naar dromenland gegaan.
11u30 wakker en neusdruppels gekregen van mama.
12u00 bloemkool ,patatjes en ham, 120gr gegeten en 40cc exotische drank gedronken.dan heb ik wat in mijn eetstoel gezeten, terwijl mama bezig was.dan heb ik wat in mijn park gespeeld.om 14u20 begon ik te neuten omdat ik moe werd.ik kon niet slapen, mama heeft mij wat op haar schoot genomen en na 10 minuutjes om 14u30 ben ik in slaap gevallen.wakker om 15u15.mama heeft mijn pamperke verschoond.15u30 fruitpap : appel,peer,mango en koek 100gr en 10cc exotische drank.dan heb ik wat gespeeld in mijn eetstoeltje en wat gespeeld ion mijn aprk.
17u15 60gr yoghurt met banaan, dan wat gespeeld in mijn eetstoeltje.en heb dan een half uurtje geslapen.heb 50cc exotische drank gedronken.dan heb ik wat in mijn babysit gezeten.20u50 heeft mama mijn pamperke verschoond en een perdolan suppo opgestoken.21u00 60gr aardbei yoghurt en 60cc kamillethee, en heb dan gespeeld in mijn stoeltje.om 21u40 ben ik naar dromenland gegaan. toen mama en papa gingen slapen begon ik eventjes te wenen.papa heeft mij wat getroost en ben dan weer in slaap gevallen. ik heb vandaag 100cc exotische drank gedronken.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum