het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MAANDAG 18 JANUARI 2010

Ga naar beneden

MAANDAG 18 JANUARI 2010 Empty MAANDAG 18 JANUARI 2010

Bericht  liseke za dec 18, 2010 8:17 pm

ik ben om 3u30 alwenend wakker geworden.papa heeft mij mijn tuutje gegeven, maar ik bleef maar wenen.mama en papa zijn dan met mij naar beneden gegaan.ik was niet te troosten.mama heeft mij kamillethee gemaakt.ik heb 100 cc uitgedronken.en was dan eindelijk om 4u30 terug in slaap gevallen.we zijn alle drie terug naar boven gegaan.papa g-heeft mij in mijn bedje gelegd en ik begon weer te wenen.mama heeft mij mijn tuutje gegeven.maar dat hielp niet.mama heeft me dan tussen haar en papa gelegd, maar ook dat hielp niet.ik bleef maar wenen en wenen. we zijn dan maar alle drie naar beneden gegaan.om 5u30 heeft mama dan maar mijn flesje klaargemaakt.5u45 heb ik 170cc vanille-rijstpap gedronken en ben opnieuw in slaap gevallen.had maar een half uurtje geslapen.en werd terug wenend wakker.om 7u00 kreeg mama een bericht dat linda mijn onthaalmoeder ziek is.om 7u15 hebben mama en papa en ik ons klaargemaakt om naar de huisarts te gaan.ik heb twee oorontstekingen,slijm op mijn luchtwegen en in mijn neus. ik heb biclar antibiotica siroop gekregen en neusdruppels en perdolan suppo's.in het naar gaan om 9u15 ben ik in slaap gevallen, ik was doodmoe.papa is ook in slaap gevallen in de zetel.linda heeft ondertussen ook laten weten dat ze ziek is tot woensdag. we zijn nu allebei ziek.ik mag bij mama blijven tot woensdag.ik kan terwijl ook goed genezen.om 12u00 ben ik wakker geworden.mama heeft mijn pamperke verschoond en een perdolan suppo opgestoken, mijn neus gedaan en mijn kleren aangedaan.
12u30 190cc spagethi-rundergehakt en tomaat en 80cc fruitthee gedronken.dan heeft mama mijn pamperke verschoond,ik had kaka gedaan.dan heb ik wat gespeeld in mijn park.
om 13u50 heb ik 60cc fruitthee gedronken.
14u00 ben ik naar dromenland gegaan in mijn babysit.heb geslapen tot 15u10.mama heeft mijn pamperke verschoond.
15u30 : fruitpap : appel,banaan,appelsien en koek,100gr gegeten en 10cc fruitthee gedronken.dan heb ik in mijn park liggen spelen.rond 18u00 heb ik kaka gedaan.papa heeft mijn pamperke verschoond.dan heb ik zitten spelen in mijn eetstoeltje.
18u30 70cc fruitthee gedronken,heb dan wat gespeeld in mijn babysit.
19u30: 140cc nutrilon2+5 granen, en ben om 20u00 naar dromenland gegaan.om 20u45 was ik al weer wakker alwenend.mama heeft mijn pamperke verschoond en een perdolan suppo opgestoken.en mij wat thee gemaakt.ik heb 60cc fruitthee en 60cc kamillethee gedronken en ben om 21u25 terug in slaap gevallen.ik slaap vree onrustigen niet vast.om 22u00 heeft papa mij in mijn bedje gelegd.ik heb vandaag 240cc fruitthee en 60cc kamillethee gedronken.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum