het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zondag 30 januari

Ga naar beneden

zondag 30 januari Empty zondag 30 januari

Bericht  liseke zo jan 30, 2011 2:36 am

het is nu 2u00 en ik begon te wenen, ik heb honger!!!
mama verschoond mijn pamperke, en papa maakt mijn flesje klaar.mijn zus luna slaapt al he.en mijn grote broer die uit ,hihi.
ik heb 130cc nan pro1 gedronken.tijdens het drinken ben ik naar dromenland gegaan.
mama legt mij stilletjes in mijn park. zodat ik rustig kan verder slapen.ik heb geslapen tot 5u50.
dan begon ik te weten van de honger. mama maakt mijn flesje klaar,en terwijl het flesje opwarmt, kijkt mama mijn pamperke na. ik had geplast en kaka gedaan.mama verschoond mijn luierke.en mijn flesje was ook klaar.mama heeft mij mijn flesje.ik heb 90cc nan pro1 gedronken.
dan heb ik een grote boerke gelaten en ben naar dromenland gegaan.mama legt mij mooi in mijn park en ik slaap heel rustig nu.
om 10u00 was ik wakker en ik begon te wenen en wordt alleen maar getroost als ik mijn flesje krijg,want als ik ween dan heb ik honger.mama kijkt mijn luierke na. ik heb geplast en kaka gedaan. mama verschoond mijn luierke en maakt mijn flesje klaar.
dan krijg ik van mama mijn flesje.ik drink 90 cc nan pro 1 .een boerke kon ik niet laten.dus legt mama mij in mijn parkje zodat ik mooi verder kan slapen.het is nu 11u36, en ik slaap heel rustig.
12u00 : 115cc nan pro1 gedronken en een flink boerke gelaten.dan wat in mijn park gelegen, ik ben wakker ,maar ben heel rustig.ik ben om 13u30 naar dromenland gegaan.mijn zus luna zit te spelen in haar park en naar tv te kijken.
16u00 : 70cc nan pro1 gedronken,geplast en kaka gedaan , mama heeft mijn pamperke verschoond en heb dan mooi verder geslapen.
19u00 : geplast en kaka gedaan, papa heeft mijn pamperke verschoond.ik heb 90cc nan pro1 gedronken.en heb mooi verder geslapen.
22u00 : geplast, mama heeft mijn pamperke verschoond.125cc nan pro1 gedronken.en een flink boerke gelaten.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum