het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ZATERDAG 17 OKTOBER 2009

Ga naar beneden

ZATERDAG 17 OKTOBER 2009 Empty ZATERDAG 17 OKTOBER 2009

Bericht  liseke za dec 18, 2010 5:14 pm

ik ben om 8 uur wakker geworden en heb nog wat liggen vertellen in mijn bedje.om 8u30 ben ik met mama en papa opgestaan. om 9u45 heb ik iets meer dan de helft van mijn flesje pap gedronken.dan heb ik zitten spelen en vertellen in mijn stoeltje. heb een half uurtje geslapen. dan is mijn meme geweest met mijn nonkel en nicht en neef.
mijn meme heeft twee kleedjes voor mij gemaakt. ik heb zitten
vertellen aan mijn meme.
om 12 uur heb ik rijst met courgette en tomaat en ham gegeten 200 gr. dan heb ik nog wat in mijn stoeltje gezeten.
13 uur dromenland.
13u15 werd ik terug wakker gemaakt omdat mama mij moest klaarmaken om boodschappen te doen met mama en papa. toen we thuiskwamen sliep ik nog.
om 19 uur heb ik mijn fruitpap gegeten. 200 gr. dan heb ik zitten spelen en vertellen in mijn stoeltje. na een tijdje heeft mama mij in mijn park gelegd.maar dat was ook niet goed.ik bleef maar neuten en neuten.mama heeft me dan mijn flesje pap gegeven.
om 22u30 heb ik mijn flesje maar voor de helft uitgedronken, want ik ben in slaap gevallen.mama heeft mij stilletjes in mijn park gelegd.om 2 uur werd ik wakker en heb de rest van mijn flesje pap uitgedronken.en ben dan samen met mama en papa naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum