het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dinsdag 22 juni 2010

Ga naar beneden

dinsdag 22 juni 2010 Empty dinsdag 22 juni 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 7:26 pm

om 0u40 heeft mama mijn pamperke verschoond. ik heb 90cc kamillethee gedronken. en ben om 0u20 naar dromenland gegaan in mijn stoeltje.na een kwartiertje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd.
om 10u50 zijn we opgestaan, mama heeft mijn flesje klaargemaakt en opgewarmd.11u00 230cc vanille-rijstpap gegeten. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn kleertjes aangedaan. dan zijn we met papa om boodschappen gegaan. thuis gekomen heb ik 100cc exotische drank gedronken en wat gespeeld in mijn park. om 14u15 heeft mama ons klaargemaakt en we zijn met papa naar de gynaecoloog gegaan.mama moet op controle ,om te zien of alles in orde is met mijn toekomstig broertje en zusje.onderweg rond 15u10 ben ik naar dromenland gegaan, ik heb geslapen tot 17u00.
17u10: rijst met sperziebonen en tropische tongfilet, 110 gr gegeten en 100cc exotische drank gedronken. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mij in mijn park gezet, waar ik : mooi heb zitten spelen, babbelen en naar tv gekeken.
om 19u25 heb ik 100cc exotische drank gedronken en gespeeld in mijn park en veel met mijn teletubbies gespeeld. om 20u30 heeft mama mijn pamperke verschoond en heb ik 100cc kamillethee gedronken en verder gespeeld.
om 21u15 had ik kaka gedaan, papa heeft mijn pamperke verschoond en mijn pyama aangedaan, ondertussen heeft mama mijn flesje klaargemaakt en opgewarmd.
21u25 : 230cc nutrilon3 gedronken en ben om 21u40 naar dromenland gegaan in mijn stoeltje. na een half uurtje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum