het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

donderdag 8 oktober 2009

Ga naar beneden

donderdag 8 oktober 2009 Empty donderdag 8 oktober 2009

Bericht  liseke za dec 18, 2010 5:05 pm

mama is mij komen halen om 7 uur.ik sliep nog.mama heeft mijn kleertjes aangedaan.en heb dan mijn flesje leeggedronken.dan heb ik nog wat zitten spelen in mijn stoeltje. om 8u10 heeft mama ons klaargemaakt en we zijn vertrokken naar linda, onderweg ben ik in slaap gevallen.zoals elke morgen.ik was heel vrolijk van morgen,heel veel gelachen en gespeeld,gerold en in mijn stoeltje gezeten.
11uur lunch: patatjes met andyvie ,alles op! tijdens het eten viel ik bijna in slaap.maar oma deed er alles aan om mij wakker te houden.mij oppakken en een boerke te laten en vele zoentjes geven en drinken, ik heb toch alles opgesmuld,dan naar de kindjes kijken op oma's schoot. hoe ze klaargemaakt worden om te slapen en alles helpen opruimen en dan naar.....12uur dromenland
14u40 wakker
15u20 fruitpap:banaan appel appelsien en koek,alles op!boerke gelaten,gedronken,leuk gespeeld op de matras en in mijn stoeltje.ik ben 5 maanden,ik ben al bijna volwassen en heb niet meer zoveel slaap nodig. ik blijf wakker tot het middageten en slaap dan lang. wat ben ik toch een schatje!thuisgekomen heeft papa mij in mijn stoeltje gezet.en ik heb zitten vertellen.toen mama thuiskwam,moest ze nog boodschappen doen. om 20u heb ik mijn flesje pap leeggedronken.om 21u heb ik redelijk veel thee gedronken.dan heb ik verder gespeeld in mijn stoeltje.en ben om 22u naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum