het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

VRIJDAG 28 MEI 2010

Ga naar beneden

VRIJDAG 28 MEI 2010 Empty VRIJDAG 28 MEI 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 5:55 pm

mama en ik zijn om 9u30 opgestaan, mama heeft mijn flesje klaargemaakt en opgewarmd. 9u45: 210cc vanille-rijstpap gedronken, dan heeft mama mijn pamperke verschoond en dan heb ik in mijn park gespeeld. om 12u30 heeft mama ons klaargemaakt en we zijn met papa naar de geyneacoloog geweest. ik krijg er een broertje of een zusje bij. dan zijn we bij oma gegaan, het goede nieuws weest vertellen. en daarna bij tante anita.onderweg rond 15u00 ben ik naar dromenland gegaan, heb geslapen tot 16u45. dan heeft mama mijn pamperke verschoond.
17u15 : 220cc opvolgmelk+granen en banaan gedronken. rond 18u15 waren we weer thuis. en ik heb mooi gespeeld in mijn park, gebabbeld en naar tv gekeken. om 19u50 heb ik 100ccfruitthee gedronken. en ben om 20u00 in slaap gevallen in mijn park.heb geslapen tot 21u30. dan had ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond. dan heb ik 100cc kamillethee gedronken en een stuk sandwiches gegeten. dan heeft papa mij in mijn park gezet, waar ik mooi heb zitten spelen.
23u00 : 150cc nutrilon3 gedronken, dan heeft mama mijn pamperke verschoond en heb ik verder gespeeld in mijn park.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum