het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DINSDAG 20 APRIL 2010

Ga naar beneden

DINSDAG 20 APRIL 2010 Empty DINSDAG 20 APRIL 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 1:13 pm

om 5u50 werd ik alwenend wakker, mama heeft mij bij haar genomen, in het grote bed, maar ik bleef maar wenen. ik heb veel last van mijn neus en mijn luchtwegen. mama is dan met mij opgestaan, en mijn pamperke verschoond. ik heb 100cc kamillethee gedronken en ben om 6u30 terug in slaap gevallen.mama heeft mij stilletjes in mijn park gelegd.mama heeft linda laten weten dat ik niet goed ben en dat we straks naar de dokter gaan. heb geslapen tot 7u30. mama heeft mijn flesje papa klaargemaakt en opgewarmd.7u35 heb ik 125cc nutrilon3 gedronken.dan wat gespeeld in mijn park. om 9u00 heeft mama ons klaargemaakt en we zijn met mijn grote broer naar de dokter geweest.ik heb opnieuw een bronchitis, overgenomen van rune, die zat zo te hoesten, ( hij had precies de kinkhoest). ik moet gand de week bij mama blijven, ik mag niet naar linda van de dokter. ik moet biclar antibioticasiroop nemen, neobacitracine neusdruppels , eucaliptus suppo, mijn borst en rug insmeren en mijn neus spoelen met fysiologisch water en een pompje. thuis gekomen zijn mama en ik naar de apotheker gegaan en heb geslapen tot 12u00.
12u15 : patatjes met tomaat en wortels en kip, 120 gr gegeten en 50cc fruitthee gedronken. dan was mijn tante anita er.want mama moet gaan solliciteren. toen mama thuis was, zat ik mooi te spelen in mijn park.dan heb ik wat in mijn stoeltje gezeten en een betterfoodkoek gegeten en 100cc fruitthee gedronken. rond 15u00 ben ik naar dromenland gegaan in mijn stoeltje, heb geslapen tot 16u20. om 16u30 heb ik 110gr fruitpap gegeten : appel, appelsien , banaan en koek , en 20cc fruitthee gedronken. dan heb ik nog wat in mijn park gespeeld.om 20u00 had ik kaka gedaan. om 20u10, 80cc vanille-rijstpap gedronken, en dan wat in mijn stoeltje gezeten, en dan verder gespeeld in mijn park. om 22u15, heeft papa mijn neuske gespoeld met fysiologisch water en een speciaal pompje. mama heeft mij een eucaliptus suppo opgestoken en mijn neusdruppels gegeven en mijn pamperke verschoond en mij siroop gegeven voor de hoest, en mijn ruggetje en borst ingewreven, en dan heb ik 90cc kamillethee gedronken en ben om 22u40 naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum