het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

VRIJDAG 26 FEBRUARI

Ga naar beneden

VRIJDAG 26 FEBRUARI  Empty VRIJDAG 26 FEBRUARI

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 10:40 am

mama en ik zijn om 7u45 opgestaan, mama heeft mijn flesje klaargemaakt. ik heb om 7u30 , 180cc vanille rijstpap gedronken. dan heb ik wat in mijn eetstoeltje gezeten en dan heeft mama ons klaargemaakt en we zijn om 8u15 vertrokken naar linda.vandaag ben ik hier en linda vindt mij weeral veranderd. ik praat en roep veel en als linda mij in mijn park zet, kruip ik eruit en speel ik aan de piano. of pak speelgoed uit de bak.
11u00 : lunch: patatjes met aubergine en tomaat en vis, alles lekker opgesmuld, wat gedronken. ik drink hier niet zoveel.kaka gedaan .een beetje schommelen en .....
12u00 : slapen.

13u15: wakker. spelen op de grond in de living tot rune en ladan wakker zijn. ik kruip weer naar de piano of ergens anders naar toe. en opeens viel ik om.ik heb groot verdriet maar ben vlug getroost. dan speel ik aan de tent.
15u00 : fruitpap: baan ,peer , kiwi en koek, alles op. dan nog een korstje brood ,wat drinken en weer gaan spelen. ik zit aan de piano, zo leuk.
om 17u00 zijn mama en papa mij komen halen. ik zat mooi te spelen in een zeteltje aan tafel. onderweg rond 17u30 ben ik naar dromenland
gegaan. thuisgekomen rond 18u30 sliep ik nog mooi, ik heb geslapen tot 20u00. dan heb ik wat gespeeld in mijn park.
20u45 140cc nutrilon2+cacaopoeder, dan heeft mama mij mijn antibiotica siroop gegeven.dan heeft mama mijn pamperke verschoond, dan heb ik wat gespeeld in mijn aprk en heb dan van mama een koek gekregen. om 23u00 heb ik 150cc kamillrthee gedronken en om 23u40 ben ik naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum