het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

VRIJDAG 12 FEBRUARI

Ga naar beneden

VRIJDAG 12 FEBRUARI  Empty VRIJDAG 12 FEBRUARI

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 10:29 am

mama en ik zijn om 7u45 opgestaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt.
8u00 : heb ik 170cc nutrilon2+5 granen poeder gedronken. dan heb ik wat gespeeld in mijn eetstoeltje, dan heeft mama mijn kleertjes aangedaan. om 8u20 zijn we vertrokken naar linda.om 9u30 waren we bij linda.
vandaag zijn we met 4 kindjes, rune is ziek thuis. ik heb mama weer gefopt, door alslapend binnen te komen en even later wakker te worden, sloeberke ben ik he!! ik heb leuk gespeeld in mijn park.
11u00: lunch : patatjes met broccoli en vis,3/4 op, een beetje gedronken en .... kaka gedaan, schommelen en .....
12u00: naar dromenland.
14u30 : wakker.zeer vrolijk.linda zet mij op de matras en ik rol om en schuif achteruit tot tegen de poef, en daar blijf ik zitten rondkijken, naar gekke ladan en lachen en in mijn handjes klappen. ladan geeft mij een ballon, lief hè!
15u00: fruitpap: banaan, meloen, appel en koek, alles op.dan nog wat gedronken, 1 koekje gesnoept en ik had genoeg. dan nog een beetje blazen en vertellen en handjes klappen en kaka gedaan.en wachten in mijn stoel tot de kindjes gedaan hebben.
dan mooie kleren aan en spelen in mijn park.
om 17u00 zijn mama en papa mij komen halen, ik heb onderweg 1 uurtje geslapen, ik heb dan in mijn stoeltje gespeeld, gebabbeld en gelachen met mijn grote broer en zijn vriend gregory.
20u00 : heeft papa mijn pamperke verschoond, ik had kaka gedaan.dan heeft papa mijn neus gespoeld met fysiologisch water en een pompje. dan heb ik in mijn park gespeeld.
21u00 100gr bananen joghurt gegeten, en dan weer gespeeld in mijn park.
22u15 : heb ik 100cc kamillethee gedronken op mama haar schoot en ben om 22u30 bij mama in slaap gevallen.papa heeft mij boven in mijn bedje gelegd.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum