het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WOENSDAG 10 FEBRUARI

Ga naar beneden

WOENSDAG 10 FEBRUARI Empty WOENSDAG 10 FEBRUARI

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 9:39 am

mama en ik zijn om 9u45 opgestaan.mama heeft mijn flesje klaargemaakt.ik heb om 10u00 180cc vanille-rijstpap gedronken, dan heb ik wat gespeeld in mijn stoeltje.rond 10u30 heeft mama ons klaargemaakt, en we zijn om boodschappen gegaan, onderweg ben ik om 11u00 in slaap gevallen. thuisgekomen sliep ik nog , ik was wakker om 12u10. mama heeft mijn pamperke verschoond , ik had kaka gedaan.
13u00 runderstroganoff met veldgroenten en tym; 150gr gegeten en 30cc roos veece gedronken.dan heb ik in mijn park gespeeld.
15u00 had ik kaka gedaan , mama heeft mijn pamperke verschoond.
15u30 fruitpap appel, mango ,peer en koek, 110gr en 50 cc roos veece. ik ben om 15u45 naar dromenland gegaan.heb een half uurtje geslapen en dan gespeeld in mij park. dan hebben we ons klaargemaakt, want we moeten naar kind en gezin.ik ben nu 9 1/2 maand oud ik weeg 7 kg en 10 gr en ben 66cm groot alles gaat vooruit zegt de dokter.in het naar huis gaan ben ik in slaap gevallen, heb een uurtje geslapen. heb dan wat gespeeld in mijn stoeltje.
21u00 170cc nutrilon2+vanille-rijstpoeder gedronken en dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn pyama aangedaan.en dan heeft mama mij in mijn park nog wat gezet.
22u30 : 50 cc kamillethee gedronken , en dan heeft mama mij een beetje in mijn bedje gelgd.ik heb een uur liggen wenen.dan is mama mij weerkomen halen. en heb 50cc thee gedronken en om 23u30 ben ik naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum