het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DINSDAG 2 FEBRUARI

Ga naar beneden

DINSDAG 2 FEBRUARI  Empty DINSDAG 2 FEBRUARI

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 9:07 am

mama en ik zijn om 8u00 opgestaan, mama heeft mijn flesje klaargemaakt nutrilon2+5 granen poeder.ik heb om 8u30 130cc gedronken.dan heb ik wat in mijn stoeltje gezeten. en dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn kleertjes aangedaan en dan zijn we vertrokken naar linda.onderweg ben ik rond 9u15 naar dromenland gegaan.we zijn om 9u45 toegekomen bij linda. ik sliep nog toen mama wegging.maar mama was nog niet goed weg of ik liet mij al horen.spelen op de matras en achteruit schuiven.als ik op de matras zit,komen gabriel en ladan mij een zoentje geven.lief he.
11u : lunch : patatjes met venkel en kotelet, alles op, een beetje gedronken,pyama aan en schommelen.
12u : slapen.
13u40 : wakker : spelen op de schoot gaat niet meer, want ik gooi direct mijn speelgoed weg en ik wroetel te veel! dan spelen in mijn park.t'is hier nog redelijk rustig.even later is rune ook wakker en hij komt naar mij gekropen.zo lief hè! dan zijn we nog lang alleen.de grotere zijn slaapkoppen.
15u45 fruitpap: banaan,peer,koek,alles op,dan nog 2 koekjesgesnoept, wat gedronken.mooie kleren aan en spelen en even later kwam mama en ik kroop achteruit in de tent.onderweg ben ik in slaap gevallen voor een half uurtje.om 18u00 waren we thuis. ik heb om 18u15 30cc fruitthee gedronken.dan heb ik zitten spelen .mijn nonkel martin is op bezoek geweest.20u30 80cc nutrilon2+vanille-rijstpoeder gedronken en weer wat gespeeld in mijn park.21u00 70cc fruitthee en weer gespeeld in mijn park.21u30 50cc kamillethee en ben om 21u50 naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum